Rescue
Nicky, Henry, Ryan og Pei-Ling prøver at forholde sig foruroligende informationer, som de får omkring Xiao. Althea og Dennis må hjælpe hans søster, da hun opdager, at der er forsvundet penge fra familiens velgørenhedsfond.