Risk
Da en person fra Nickys fortid dukker uventet op, beder hun Ryan om hjælp til at afdække grunden til det. Jin lægger sig ud med Chinatowns råd, mens Evan og Althea undersøger, hvad der kan ligge bag byens øgede kriminalitet.