The Enclave
Da Nicky finder noget, som Russell Tan er ude efter, får hun sin familie til at hjælpe med infiltrere Enklaven, der er en hemmelig samling af verdens elite. Andetsteds må Nicky håndtere følgerne af en hemmelighed, hun har skjult fra Mia.