Bloodline
Nickys desperation efter at finde Mia tager til, da hun opdager, at Mia er ved at falde fra hinanden, og at Xiaos profeti muligvis er ved at gå i opfyldelse. Imens gør Zhilan en overraskende opdagelse omkring Russell Tans plan.