The Alchemist
Mens Nicky undersøger hemmelighederne bag en mystisk sten, som Juliet er ude efter, afdækker Henry noget chokerende om sin far. Andetsteds forbereder Althea sig på møder med investorer i hendes app, og Dennis’ far stiller ham et ultimatum.