Granatæblet
En Stump transporterer Lan Jun til et parallelt univers, hvor hun oplever et Ban Tang som er helt fantastisk. Kai er nu Lan Juns kæreste, men det er Xin Qi som er jade Armor! Kan Lan Jun give slip og miste sin mor igen for at blive den bedste Jade!