Katalysatoren
En Stump forårsager et voldsomt vejr, men Beasticonerne er ikke i humør til jagten. Da de går i frossen tilstand, er Jade desperat nok til at lade Xinyan ”passe på dem”. Og da hun vender tilbage er Beasticonerne væk og i store problemer.