Showet skal køre videre
Theos forestilling bliver sat op. Men prøverne går elendigt. Da en Stump i en lampe på scenen giver en illusion af talent, lader L.J. den sidde dér, for at hjælpe Theo med forestillingen. Desværre kommer Lord Purpur forbi som gæstestjerne.