The Game Before The Game
Da basketballstilikonet Shai Gilgeous-Alexander besøger studiet, må designerne skabe en smart påklædning, han kan bruge inden sine kampe, og som passer til hans personlige stil. Men det er kun nogle af deltagerne, der rammer målet.