Board Meeting
Designerne får hjælp af skateboardikonet Paul Rodriguez og må udarbejde unik påklædning til professionelle skatere, der indarbejder komfort og personlig stil. Men tiltagende splid i Hype Quarters truer med at undergrave konkurrencen.