Marathon x The Hype
Deltagerne får vejledning af Marathon Clothings Blacc Sam og BH, og nu må de udvise inspiration fra selskabets legendariske grundlægger, Nipsey Hussle, når de hylder lokalsamfundet og designer ikoniske stilarter inden for streetwear.