Connor lader de andre overtage hans reservation på en dekadent restaurant. Sarah forsøger at bevise, at hun kan være romantisk, men Marina gemmer på en hemmelighed. Connor og JoJo tilbringer en intim aften sammen, indtil de afbrydes af uventede gæster.