Birth Day
Offred og de andre Tjenerinder hjælper med til at bringe Janines baby til verden, hvilket får Offred til at mindes sin egen datters fødsel. Offred kommer tættere på Ofglen, mens hun frygter et hemmeligt møde med kommandøren.