Reddick, Boseman & Lockhart hyres til at efterforske den højt profilerede fange Jeffrey Epsteins død i New York. På kontoret fortsætter STR Laurie med at stramme grebet over firmaet ved at tvinge Diane, Adrian og Lix til at foretage fyringer.