The Gang Gets a Call from HR
Da lederen af Demokraternes partikonvent, Frank Landau, beder Reddick, Boseman & Lockhart om hjælp med at lægge en plan for at få fat i afroamerikanske vælgere, bliver den efterfølgende diskussion personlig for en af partnerne.