Spectre of the Surgeon
Jason, Steve, Dave og Shari rejser til North Carolina for at undersøge paranormal aktivitet hjemme hos et vordende par. Mystiske skygger og skræmmende indtryk gør, at de kommende forældre frygter for deres ufødte barns sikkerhed.