An Unholy Haunting
Jason, Steve, Dave og Shari tager til Waynesville, Ohio for at undersøge påstande om paranormal aktivitet i en tidligere katolsk kirke. Holdet har mistanke om, at en vanæret præst kan stå bag ridser, genfærd og kølige EVP'er.