The Witching Tree
Jason, Steve, Dave og Shari besvarer et par fra Pennsylvanias råb om hjælp. De nygifte mener, at et forbandet "troldtræ" i haven står bag de uforklarlige lyde, der hjemsøger deres gård fra det 19. århundrede.