The Riviera Hotel
Zak, Nick og Aaron udforsker et hotel i Las Vegas. Med sig har de Vince Neil fra Mötley Crüe og pokermesteren Jamie Gold. Målet er at forsøge at komme i kontakt med Frank Sinatras ånd i hans gamle penthouselejlighed.