Peabody-Whitehead Mansion
Zak, Nick og Aaron forsøger at afsløre sandheden bag et uopklaret mord i Denver. UFC-stjernen Brendan Schaub tager med, og seancen bliver ekstra krydret, da en ånd pludselig kalder på ham.