Return To Linda Vista Hospital
Zak, Nick og Aaron genbesøger det skræmmende Linda Vista Hospital for at kontakte en ånd, der kontaktede Nick tilbage i 2009. Drengene eksperimenterer med at bygge et rum, hvor de kan få spøgelser til at manifestere sig.