Kentucky Slave House
Genfærdene fra torturerede slaver fører Zak, Nick og Aaron ind i et gammel Slavehus i Kentucky. Holdet provokerer den grusomme slaverejer og prøver at trøste de plagede ånder, der engang opholdt sig i husets kælder.