The Witch House and Lyceum Restaurant
Zak, Nick og Aaron rejser til Salem i Massachusetts. Først tager de ud til Jonathan Corwins hus, hvorefter de drager til bygningen The Lyceum, der er bygget på et sted, hvor der før i tiden blev holdt retssager for hekse.