Hales Bar Marina & Dam
Zak, Nick og Aaron ser nærmere på en hjemsøgt havn, der plages af en forbandelse nedkaldt af Cherokee-indianere. Men inspektionen bliver forstyrret, da der pludselig opstår en tornado.