Waverly Hills Sanitarium
Walerly Hills Sanatorium var endestationen for mange, der havde mistet håbet. Uden en kur i sigte, var døden end daglig følgesvend. Holdet undersøger den mørke historie og kontakter de ånder, der stadig er fanget på stedet.