Rolling Hills Sanitarium
Rolling Hills var fyldt til randen med specielle karakterer. En satanistisk sygeplejerske, en blid kæmpe og en formodet børnemishandler. Nu tager Zak, Nick og Aaron afsted for at undersøge stedet nærmere.