Return to Bobby Mackey's
Da de undersøgte Bobby Mackey’s Music World for første gang i 2008, blev holdet fysisk angrebet af usynlige kræfter. Nu vender de tilbage for at konfrontere de ånder, der har hjemsøgt dem de sidste to år.