April 10, 2022: Karlous Miller; NFL Coaching Nepotism
Denne uges episode byder på aktuel debat om ugens vigtigste emner inden for sporten, et personligt interview med komikeren Karlous Miller og et undersøgelse af nepotisme i NFL’s trænerrækker.