HBCUs; Roy Wood, Jr.
Episode tre byder på aktuel diskussion af denne uges mest omtalte emner inden for sport, et personligt interview med komikeren Roy Wood Jr. og et dybdegående indblik i traditionelt sorte colleges og universiteter.