Coach K; Stephen A. Smith
Den første episode byder på et personligt interview med ESPN-værten Stephen A. Smith og dykker dybt ned i Duke Universitys ledende basketballtræner Mike Krzyzewskis eftermæle, nu han nærmer sig pensionen.