Estonia
For første gang siden 1994 ankommer myndighederne til stedet for vraget af M/S Estonia. De er ved at lancere den mest avancerede undersøgelse af vraget nogensinde. I mellemtiden sætter en international, privat ekspedition afsted mod vraget.