The Aftermath
Efter dokumentarserien ’Estonia’ udkom i 2020, er Estonia-katastrofen igen tilbage i offentlighedens søgelys. De relevante myndigheder er sat under et enormt pres og vælger at retsforfølge journalisten og vrageksperten.