Dopamin
Maiken kan ikke slippe sin mistanke til Ida og ender med at gå til overlægen for at fremlægge sine beviser. Samtidig er Ida begyndt at sprede rygter om Maiken og hendes mentale tilstand, hvilket skaber uro på hospitalet og en begyndende mistro til Maiken.