Dopamin
Maikens syn på Ida er begyndt at forandre sig, og da hun udspørger Jacob om Ida, ryster det for alvor forholdet mellem de tre. På hospitalet mistænker Anette Ida for at være involveret i afdelingens mange dødsfald.