Kapitel 7: Klokkens klang
Da vennerne bliver adskilt tager Wirt kontrollen og møder Lorna, en ung kvinde, der bliver tvunget til at fungere som hushjælp for en rædsom heks med en magisk klokke. Kan Wirt og Greg redde Lorna - og dem selv - fra ondskaben?