Kapitel 5: Tosset kærlighed
Bliver millionæren Quincy Endicotts enorme gods hjemsøgt af et smukt spøgelse, eller bliver te-mogulen skør? Greg og hesten Fred er på sagen! Samtidig bliver Wirt og Beatrice fanget i et klædeskab mens de leder efter småpenge.