Prinsen og ballet
En frygtindgydende konge i dybet hiver Ivandoe og Bert ned på bunden af sin sø, for at Ivandoe skal være hans datters kongelige date til ballet. Datteren er den frygtelige og ikke særligt tiltrækkende prinsesse Syllabob.