Prinsen og den kvindelige tyv
Ivandoe og Bert kommer en ung kvinde i nød til undsætning, da hun bliver truet af en stor skræmmende ulv. Stjæler den fortryllende unge kvinde mere end blot Ivandoes hjerte?