Prinsen og den kyssende frø
Ivandoe og Bert møder en lillebitte ulykkelig prins i skoven. For at blive forvandlet tilbage til den smukke oksefrø, han engang var, skal nogen give ham et kys. Men Ivandoe og Bert bryder sig ikke om at kysse. De vil hellere ud på ridderfærd.