Prinsen og lydighedspivet
Villa og hendes kattetyve-bande har stjålet prins Ivandoes kort over Ørnebjerget. Cupcake tilbyder at træne prins Ivandoe til at blive junglekriger, så de sammen kan infiltrere Villas lejr og få tilbage, hvad der retmæssigt er deres.