Prinsen og den blævrende prinsesse
Prinsesse Syllabob er blevet bortført af nogle måger og er blevet efterladt i skovbunden. Prins Ivandoe og Bert støder på hende og bliver enige om at eskortere hende tilbage til søen. Gennem forhindringerne udvikler Ivandoe og Syllabob et venskab.