Prinsen og festen for klapodderne
Prins Ivandoe tager modvilligt imod en invitation til den kongelige midtsvanefest. Efterhånden som festen skrider frem, står det klart for prins Ivandoe, at han, sammen med tre andre gæster, er ofre for et typisk svanebedrag. Svaner!!!!!!