Amateur Night
Dority, Adams, Burns og Swearengen drøfter mændene fra Pinkerton, som er blevet hyret af Hearst, og om der er nogle muligheder for at tilkalde forstærkninger. Lejren samles til amatøraften, hvor folk fremviser deres balance-, sanger- og jongleringsevner.