Leviathan Smiles
De to brødre, Wyatt og Morgan Earp, ankommer i Deadwood. Wyatt afslører, at han var ordenshåndhæver i Dodge City og Wichita. Bullock klager til Al over Earp-brødrenes ankomst og overvejer om brevet var en fejl.