Tell Your God To Ready For Blood
Der afholdes valg, og Bullock stiller op som sherif. Bullock mødes med Hearst, der er interesseret i Almas aktiver. Bullock tror, at Hearst kender til hans affære med Alma, og at Hearst vil have ham til at trække sig, hvis Alma ikke skal bruges imod ham.