Bahala Na
Efter at Fiona har sat sig selv i en farlig situation, tyr Thony til Arman for at få hjælp, hvilket yderligere driver en kile ind mellem Arman og Nadia. Imens arbejder Garrett på at få Cortez-sagen tilbage.