Lolo and Lola
Thonys svigerforældre (Fionas kærlige, men hovne far og reserverede, men stærke mor) kommer på besøg i Las Vegas. Imens må Thony hjælpe Arman ved at mødes med Robert Kamdar, Nadias selskabelige og charmerende tidligere elsker.