Our Father, Who Art in Vegas
Thonys problemer i ægteskabet forstærkes, da Marco begynder at stille svære spørgsmål angående hendes metoder til at sikre Luca livreddende behandling. Arman er fast besluttet på at frigøre sig fra Hayak.