Thony får et dystert ultimatum af Garrett, der kan kompromittere hendes søns adgang til lægehjælp. Arman får til at opgave at indsamle store ”donationer” til Hayaks datters bryllup, hvilket sår tvivl om hans sande rolle i familien.