Tough Times Don't Last
Gabriels forsøg på at komme tilbage på isen tiltrækker sig opmærksomhed, men endnu et tilbageslag truer med at forsinke hans tilbagevenden. Tvivlen sniger sig ind, og han begynder at sætte spørgsmålstegn ved sin egen helbredelse.